Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~emrod | użytkownik

imię i nazwisko(nie)św.Łukasz adresin the road zarejestrowany13.02.2007 @18:38:57 ostatnio na stronie04.04.2012 @15:00:59
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwemrod6.deviantart.com / Lucemrod.digart.pl
digarty43 komentarze2783 posty na forum3

komputer / sprzęt
Wlasny umysł...

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
^Vithren    06.05.2008 @18:49:48
to co ja mogę, jak bez...

w każdym razie mogę podziękować, myślę
~NAGU    02.05.2008 @08:34:36
dzieki !
~6470    02.05.2008 @01:07:12
dzieki wielkie
~TH3RION    30.04.2008 @00:17:57
Dzięki , ziom
_______
This deathbed is my home.
^Vithren    25.04.2008 @21:12:00
nieco. ale tylko troszkę

~Zahara    25.04.2008 @19:51:44
Dzięki, pozdrawiam.
_______
~Peter    17.04.2008 @17:24:45
Dziękuje..pozdrawiam:D
~MILA3O8    17.04.2008 @12:08:04
W większości pracach używam nożyczek
Ciach, ciach nogę albo rękę, bo zwykle niezadawala mnie cała kompletna postać (sadystka).
Ale tez po to: najpierw rysuję postać na białej kartce.. potem ją wycinam i naklejam na czarne lub czerwone kartki.. (moje ulubione). Wiem tło mogłabym zrobić w fotoszopie, no ale mam w sypialni galerie więc prace musza sie jakoś prezentować... no i dlatego te nożyczki
_______
Głód tworzenia.
!alkor12    10.04.2008 @19:23:18
dzięki
!alkor12    08.04.2008 @18:44:11
dzięki
~laughingman    08.04.2008 @11:16:23
witaj w klubie
_______
'Przebiegłość diabła w tym najbardziej się objawia, że przekonuje ludzi o swym nieistnieniu'
^AMELLIA    08.04.2008 @07:29:29
hehe oj pojechaną albo jak to mawiają znajomi z grupy mam nasrane w głowie:D
_______
KAŻDA SZTUKA MA SWOJEGO ODBIORCĘ
~ana1999    08.04.2008 @07:21:23
Dzięki
_______
"Sztuka nie odtwarza widzialnego, lecz czyni widzialnym" Paul Klee
~NAGU    07.04.2008 @18:53:54
dzieki ..
!OjciecRene    06.04.2008 @20:35:21
mniami....doustne
_______
nie jestem Twoim starym
!alkor12    06.04.2008 @16:00:29
dzięki
~DeathWarlock356    06.04.2008 @10:26:27
Witam w grupach Fanów Darrell'a i B.C.Rich'a - dobrze wiedziec że są fani Rich'y i Dimebag'a na Digart Pozdrawiam
^nook    06.04.2008 @02:35:41
apropos collaba, cos zrobimy, nawet mam twoja pracke wybrana, ale trzeba czasu, mam 2 inne w kolejce
...tak czy owak bedzie grubo, pozdro
_______
Moje małe portfolio http://www.myflava.pl :>
~TwistTheKnife    05.04.2008 @21:03:46
Witam w Grupie Zakka Wylde

stay tune ^^
_______
"Lepiej bez celu iść naprzód niż bez celu stać w miejscu, a z pewnością o niebo lepiej, niż bez celu się cofać." Andrzej Sapkowski
~Anthill    04.04.2008 @18:21:58
_______
"Everything is possible.. the impossible just takes a little longer.."
!alkor12    04.04.2008 @18:02:04
dzięki
~headless    04.04.2008 @17:47:50
czasem sie nie chce spać..

i sie myśli...
_______
życie jest piękne.
~aleksandracupcake    03.04.2008 @19:45:12
Bardzo dziękuję za obserwację
_______
http://www.olamarchocka.com - moje portfolio
^nook    02.04.2008 @05:41:46
genialne rysunki, chetnie bym w przyszlosci zrobil collaba z twoim udzialalem
_______
Moje małe portfolio http://www.myflava.pl :>
~Anthill    01.04.2008 @21:55:43
metaforataka
_______
"Everything is possible.. the impossible just takes a little longer.."
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 18 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt